Uite ca a sosit si luna august. Ca de obicei sunt o intarziata la provocarea secreta gazduita in aceasta luna de catre Elena Toma . Mi-a fost repartizat blogul Kadiei . De acolo mi-a facut cu ochiul multe retete, dar m-am oprit la ciupercile umplute, caci de mult aveam pofta de ele.
Iata si reteta:
-12 ciupercute albe
-4 felii de sunca
-100g cascaval
-1 ardei rosu pentru decor
-sare, piper, vegeta
Am spalat si curatat de piciorul ciupercile si le-am asezat intr-o tava mica unsa cu unt.
Am tocat piciorusele ciupercilor si feliile  de sunca. Intr-o tigaie am topit cam 10g de unt si am prajit piciorusele ciupercilor, impreuna cu sunca, ceva sare, piper si vegeta. Cam cand untul a scazut, am luat tigaia de pe foc si am adaugat cascavalul, am amestecat bine. Am umplut ciupercile, le-am pus un capacel de ardeu rosu si le-am dat la cuptor cca. 30minute la 200°C.
Le-am servit cu o placita de cartofi à la Florin. Reteta la placita o urmeaza sa o scriu.
Va doresc pofta buna!!!